donderdag 3 november 2011

Kaartjes gewonnen =)




Ik ga altijd dolgraag naar Yland, want er is meer sfeer en iets rustiger dan in andere disco's.
Eerst ging ik altijd naar Alcazar, maar daar werd niet aan entertainment gedaan en zit je hutje mutje op elkaar.
Bovendien is het nog duurder ook.
Maar ik wijk af over Yland.
Via hyves kan je vrijkaartjes winnen als je al je vrienden verzoekt de hyves van 100% fris toe te voegen van Yland.
En kreeg gisteren avond bericht dat ik een van de vrijkaartjes heb. 
Ik ben dus natuurlijk dolblij.
Misschien vind je het zelf ook leuk om te gaan of zoek je een plaats op uit te gaan.
Hier wat info voor je :)
Info:
Wat is Yland?: Een discotheek.
Waar is Yland?: Spijkenisse
Welke leeftijd?: 100% Fris is voor 12 tm 16 jaar
Y-land voor ouderen 16+
Muziek?: House Techno en Bubbling, maar als je Frans bouwer verzoekt willen ze die ook nog draaien ;)
Dus, een grappig verzoekje word vaak ook wel gedaan ;P 
Zijn er thema avonden?: Ja, deze zaterdag bijvoorbeeld in het thema van halloween: Scream Horror land.
Komen er bekenden artisten?: Jazeker! 3 december komt bijvoorbeeld Oh oh cherso naar spijkenisse ;P
Is er beveiliging aanwezig?: Ja!










1 opmerking: