zaterdag 14 april 2012

Lipstick!

Bij de kruidvat was er gisteren en vandaag een actie.
1 + 1 gratis! Op alle make-up, alle combinaties mogelijk!
Dus hier komt een post over lippenstift =]
De nieuwste van L'oreal die ook te zien is bij de face.
En de nieuwste van Catrice.
Die van l'oreal vond ik nogal duur!
Maar ik wilde hem zoo graag hebben, doordat het programma the face me eigenlijk had overtuigd.


Ik vind zelf de lipstick van L'oreal een erg zachte kleur hebben, zoals ze al zeiden.
Deze vind ik dus eigenlijk nog net iets te licht.

Ik vind zelf de lipstick van Catrice net iets te sterk.
De kleur is iets te hard.

Dus ik heb zelf besloten over elkaar te doen,
En dan krijg je een mooie zachte kleur met de glimmen die in de Catrice lipstick zitten. =]


Wat ik echt heel cool vind aan de lipstick is dat er Catrice in gegraveerd staat.


Ik vind deze er heel apart uitzien door de vorm van de lipstick.
Het is eerder plat.

Hier zie je een foto van de lippenstift gemengd :P



Ik hoop dat jullie de post leuk vonden =]

xoxo Channah

2 opmerkingen: