zondag 4 december 2011

Jurken zoeken!

Zoek jij ook al voor een gala jurk, maar heel rotterdam, amsterdam, utrecht echt alles al afgezocht net als ik?
Dan heb ik hier wat tips waar je op internet voor een jurk kan zoeken.

Doorsnee mensen style xD:
www.bonprix.com
www.otto.nl
www.zalando.nl 
www.ebay.com
www.neckermann.com
www.nelly.com
www.only.com
www.zara.com

Gotic & Emo style:
http://www.large.nl/ 
http://www.attitudeholland.nl





Revieuw over sommige jurken:


Voordelen aan deze jurk
+ Niet te kort
+ Zit lekker
+ Schijnt niet door
+ Hij is niet zwart

Nadelen aan deze jurk
- Ik vind hem zelf iets te lang
- Je toont breder en dikker als je dun bent.
(Ik weet niet of dat voor mensen geld die niet dun zijn)

Prijs?: Minder dan €20,-


Voordelen aan deze jurk:
+ Kort
+ Je kan je benen goed showen
+Schijnt niet door
+Behoudt je eigen figuur

Nadelen aan deze jurk:
- Misschien net iets te kort
(Ik zou er geen style trap mee oplopen)
-Hij is zwart

Waar?: www.zara.com (Was wel een jaar geleden)


Merry x-mas alvast allemaal ;)
En succes met het vinden van een mooie jurk,
ik hoop dat deze post helpt,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten