woensdag 14 december 2011

Revieuw Douglas Glitter Eyeliner, zwarte oogpotlood en sponsjes

Vandaag ben ik niet alleen overdag naar het dorp geweest, maar ook 's avonds.
Mijn moeder heeft een klantenpas bij douglas waardoor we uitgenodigd waren voor de vip avond met eten en drinken bij douglas.
Met nog eens 15% korting op alle make-up extra!
Dus voor mij een reden om erop af te gaan.



De Glitter Eyeliner in het zilver en goud van Douglas
Ik had deze middag al een eyeliner gekocht,
Die was zwart, maar ik had nog geen goud en zilver.
Dus ik dacht, die kunnen er ook wel bij.
En ik had al een zilveren eyeliner maar die was bijna leeg, en wilde dus graag een nieuwe.
Toen zei me moeder, maar dan moet je ook de gouden nemen.
Dus ik dacht, oké :)

Waar?: Douglas
Prijs?: €6,95
Uiterlijk?: 6
Gebruik?: Uitstekend, omdat het niet zo'n donkere opvallende eyeliner is, is dit een goede beginners eyeliner. 
Je ziet het niet snel als je iets uitschiet. Het kwastje is dun en is prettig om mee te werken. 



Het Oogpotlood in het zwart van Lancôme. (Le crayon khôl noir)
Ik had dit oogpotlood al in bezit, maar mijn zus haar mascara was op.
En zij koopt altijd een setje met daarin: Mascara,  Oogpotlood en make-up remover.
Omdat, mijn zus haar oogpotlood nooit gebruik krijg ik haar potlood.
Ik ben nu dus ook super blij dat haar mascara weer op was want nu heb een weer een oogpotlood.

Waar?: Douglas (Het ligt in een pakketje van een mascara van het merk Lancôme.)
Prijs?: Gratis (De mascara waar het oogpotlood inzit kost: €29,49)
Uiterlijk?: 7
Gebruik?: Bij iedereen is de eerste keer werken met een oogpotlood wel vervelend. Ik weet niet welk potlood je het beste kan gebruiken als beginner. Maar ik vind deze nu wel prettig. 


De Sponsjes van Douglas.
Mijn zus had sponsjes nodig voor haar make-up.
En omdat er 2 in 1 pakketjes waren krijg ik er een en mijn zus.
Ik heb nog nooit sponsjes gebruikt, dus ben nu erg benieuwd naar de werking.
Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd.

Waar?: Douglas 
Prijs?: €2,50
Uiterlijk?: 9 
Gebruik?: Ik heb nog geen idee.

Er komen mogelijk nog foto's van de eyeliner, en het oogpotlood,.
Bij mijn vorige post heb ik bij de onderste foto, mijn oogpotlood gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten