maandag 19 december 2011

Kerstmarkt Dordrecht

Gisteren ben ik met mijn zus en mijn ouders naar de kerstmarkt van Dordrecht gegaan.
De radio zei van de week dat de kerstmarkt al een dag was afgeschaft.
Dus we maakte ons super veel zorgen dat het ook gisteren niet door zou gaan.
Maar gelukkig, ging de kerstmarkt door.
Het ging wat apart, we moesten met de auto naar een sköda dealer (Auto verkoper ofzo)
Want, daar stond AA lease die ons een ritje zou brengen naar de kerstmarkt.
Dan was het gratis parkeren enzo :)
Op de heenreis zijn we met een wit busje gebracht.
Die vond ik niet zo speciaal.
Maar op de terug weg,
Gingen we in een Audi A7.
Misschien zegt het je niks, maar ik vond audi's altijd al mooi.
Maar deze, was een race uitvoering met alles erop en eraan.
En natuurlijk ook, de lampjes, waardoor ik de auto zo mooi vind.

    
i'm lovin it (L)





De markt.
Veel mensen die naar deze markt gaan zijn ook naar markten in Duitsland of andere verre plaatsten in Nederland gegaan. En veel van hen vonden de markt in Dordrecht de leukste.
Sterker nog, de markt van Dordrecht is de grootste kerstmarkt in heel Nederland.

Deze poppen stonde op sommige plekken.
Voor mij en Rachelle dus een leuke kans voor een leuke foto.

Ik kon het niet laten, de zeeman heeft gewoon een te vette attractie voor de deur!


Een van de vele kerst koren.
Hier het filmpje van de kerstmarkt zelf.

Ik vond dit zo'n leuke foto, van een klein jongetje die leert schaatsen en ondertussen een gesprek aan gaat met deze vrouw =)
Vond de foto erg schattig, al ken ik deze personen niet =P Bent u deze persoon of kent u deze persoon? Dan zou ik het leuk vinden als u een reactie achterlaat =D


Ik vond het een rare maar wel orginele actie.
Er liepen best veel mensen met een free hugs bordje.
Leuk bedacht, als snapte ik niet waarom ze daar de hele dag voor wilde op offeren.

Dit ben ik met mijn vader op de rode loper.
Haha zo'n vader zo'n dochter =D

3D nerd. Er was een 3D film en daar kreeg je deze brillen bij.
Echt een raar gezicht.
Ijs sculpture.
het was niet tekoop natuurlijk.
het stond er puur voor de show.

Lekker ouderwets
Hier boven zie je een ouderwetse manier van naaien met een ouderwetse machine.
Zo zal je ze niet vaak zien.
Met daaronder, een spinnewiel.
En ja, ze werkte allebei echt.
Wat een sprookjes achtig gezicht was dat!!








1 opmerking: