zondag 30 oktober 2011

Het nieuws!

Eigenlijk is het nieuws elke zaterdag.
Maar doordat het zo druk is heb ik het verplaatst naar vandaag.

WINTERTIJD
 ANP-5353553.jpg

Normaal hou ik me niet bezig met de klok.
Tenzij de wintertijd eindelijk ingaat.
Waarom? Ik kan later naar school!
Uitslapen HEERLIJK.
Dat heb ik echt nodig. 


In de nacht van zaterdag op zondag is een einde gekomen aan de zomertijd en is de wintertijd officieel begonnen. Om 03.00 uur gingen de klokken een uur terug waardoor de zondag 25 uur duurt in plaats van de gewone 24 uur. Dat betekende dus voor veel mensen een uurtje langer stappen of slapen.

In 2012 gaat de zomertijd weer in op 25 maart.



HORROR WINTER OPKOMST!


Foto: ANP


De wintertijd is natuurlijk heerlijk,
Net zoals, kerst, sneeuw, oud en nieuw.
De sfeer hangt er wel.
Maar of deze winter nou zo lekker gaat worden?


Volgens Nederlandse en Duitse weerkundigen staat ons een regelrechte horrorwinter te wachten, met sneeuw vanaf half november en koudere temperaturen dan normaal gedurende het hele seizoen. Een Britse weerman voorspelt zelfs temperaturen van 23 graden onder nul.


HALLOWHEEN


Ook een van de redenen dat ik zo laat blog komt onder andere door Hallowheen.
Vrydag en Zaterdag heb ik Hallowheen gevierd.
Vrydag met Rianne en Marit een slaapfeestje
Zaterdag met Rachelle, Kelvin, Jaco en Nina een horror film avond.


In Nederland is er steeds meer aandacht voor Halloween. Waar het 10 jaar geleden nog nauwelijks werd gevierd, wordt er nu van alles georganiseerd. En steeds meer kinderen gaan tijdens Halloween in plaats van Sint-Maarten langs de deuren voor snoep. Het verschil? Tijdens Sint Maarten loop je met een lampion en tijdens Halloween verkleed je je zo eng mogelijk. Tja, dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt.


 Geloof het of niet maar dit was ik vrydag avond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten