zondag 30 oktober 2011

Music Chart 30-10-11

Hier de music chart van deze week :)

1. Ook deze week staat Adele weer bovenaan met ''Someone like you.''
Ik ben zelf niet echt fan van het nummer omdat het erg droevig is en ik hou juist van vrolijke muziek.
Adele staat inmiddels al 16 weken in de chart. Het nummer is geschreven door Wilson, Dan/Adkins en natuurlijk Adele zelf. Deze song is te koop in het album ''21''


2. Een uitsmijter is de song van Rihanna en Calvin Harris met ''We found love''
Ik vind het een heerlijk nummer van wegen de beat alles vind ik perfect!
Rihanna staat samen met Calvin Harris al 5 weken in de chart en is sinds vorige week van plaats 6 naar plaats 2 geschoven. Het nummer is te koop in het album Talk That Talk.



3. Maroon 5 en Christina Aquilera mogen trots zijn op hun nummer ''Moves like Jagger''
Een heerlijk nummer en erg populair onder de jeugd wat goed te zien is aan de charts.
Maroon 5 en Christina Aquilera staan samen al 18 weken in de charts. Maar het nummer zakt wel wat af en is van plaats 2 naar plaats 3 gezakt. Het nummer is te koop in het album ''Hands all over''


4. LMFAO heeft alweer een hit gescoord, namelijk ''Sexy and i know it''
Het clipje is grappig, arrogant en iedereen heeft wel eens een moment waarbij je denkt I'm sexy and i know it.
Je voelt je helemaal awsome! LMFAO staat inmiddels 4 weken in de chart en heeft de 4e plaats behouden.
Daarmee bedoel ik dat ze ookal vorige week op plaats 4 stonden. 
Het nummer is te koop in het album ''Sorry for Party Rocking''



5. De band Foster the people met het nummer Pumped up kicks blijven plakken in de charts.
Ik vind het een relaxed nummer, niet myn favoriet maar wel heerlijk als je wakker word =)
Foster the people staan inmiddels al 26 WEKEN in de chart, maar ze zijn wel gezakt van plaats 3 naar plaats 5. Het nummer is te koop in het album ''Torches'' 

Hihi live versie :)

6. Ik ben zelf erg fan van het nummer van Gym Class Heroes en Adem Levine genaamd ''Stereo Harts''
Ik vind het een rustig maar ook een beetje los nummer.
Adem levine en Gym Class Heroes staan inmiddels al 19 weken in de de chart, maar zyn wel van plaats 5 naar plaats 6 gezakt. Het nummer is te koop in het album ''Stereo Harts''



7. Het nummer van David Guetta en Usher ''Without you'' is myn favoriet uit de chart!
Het is een liefde's nummer met beat, hoge noten, lage noten goede meezing tekst.
Echt een super nummer!
David Guetta en Usher staan samen al 8 weken in de chart en zyn sinds deze en vorige week op plaats 7 blijven staan. Het nummer is te koop in het album ''Nothing but the beat''


8. Het nummer ''You make me feel..'' van Cobra Starship en Sabi is een prima disco nummer.
Het enige wat ik niet leuk vind aan het nummer is dat er zo geschreeuwd word soms.
Ik vind het wat overdreven.
Cobra Starship en Sabi staan samen al 15 weken is de chart en stonden vorige week ookal op plaats 8.
Het nummer is te koop in het album ''You make me feel...''



9. Het nieuwe nummer ''Make me Proud'' van Drake en Nicki Minaj is nog maar net uit en staat inmiddels al op nummer 9. Omdat hy net uit is maakte het nummer een mega sprong. Vorige week stond het nummer zelfs op plaats 97! Ik vind het nummer zelf niet zo bijzonder klinken, een beetje doorsnee, maar het refrein is wel leuk =) Het nummer is te koop in het album ''Make me proud''


10. Het laatste nummer is van LMFAO, Lauren Bennett en GoonRock  met Party Rock Anthem.
Ik vind het een super nummer, waardoor ik hem zelf byna begin tegen te luisteren. Maar in een disco blijf ik er op dansen =). Het nummer staat al dik 31 WEKEN in de chart. Helaas is het nummer wel gezakt van plaat 9 naar 10. Verder is het nummer te koop in het album ''Sorry for Party Rocking''










Geen opmerkingen:

Een reactie posten