zaterdag 8 oktober 2011

Mode - Snood Sjaal

Je kent het wel, Die nieuwe trends, Mode fashion! In deze post ga ik het houden over de ronde sjaal. Ook wel de snood sjaal genoemd.


Een mooie en effectieve sjaal vind ik. Erg warm en het ziet er chique uit.
De prefectie sjaal vind ik zelf!
En daarom heb ik hem natuurlijk ook zelf gekocht. 
Dus hier wat foto's als inspiratie wat je kan doen met deze sjaal! 
Je zal het heel vaak zien dat deze sjaal word gecombineerd met een wollen vest die lekker hangt en een lekkere casuele trui. 

Hier is een meisje met een willekeurige sjaal. Niet een snood sjaal maar dat moet je even inbeelden dat die sjaal een snood sjaal zou zijn. Erg leuk te combineren met winter hoedjes, en je ziet terug, de casual look.  Ook zie je andere sieraden waaraan je kunt zien dat dit goed te combineren is.

 Hier is een meisje met een snood sjaal en daarbij zie je hetzelfde vest terug als daarboven. Maar wat opvalt is dat ze niet zo'n hang shirt heeft. Dus niet alles hoeft als een pyjama te hangen. Een normaal of strak shirtje is prima te combineren.

 zelf heb ik er dit van gemaakt. Ik heb geen winter hoedje dus heb het voor de grap gecombineerd met dit hoedje. Ik vind het wel grappig maar misschien inspireert het jou.

Waar kan je ze kopen?:
Bristol €12.99 *daar komt de mijne vandaan*
HEMA €5.00
Esprit €29,95
Vero Moda €12,99

Ik heb het idee dat de kwaliteit bij de winkels anders is.
Ik weet wel dat die van de hema wat minder verwarmt.
Maar de snood sjaal van de bristol is lekker warm.
Daarom heb ik voor die gokozen.
Waar ik wel van baalde is dat deze alleen in het wit is.
Maar bij de hema kan je ze wel in alle kleuren verkrijgen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten