zondag 30 oktober 2011

Mode - Blazers

Ik heb ze al veel zien hangen en heb er al veel mensen mee zien lopen,
De blazers zyn deze winter helemaal in.
Ik vind het zelf enorm leuke dingen en vindt het een must have.
Dus ik ga er voor van de week zeker voor shoppen.
Een vriendin van my heeft er een en ik ben helemaal verliefd op haar blazer.
Zy heeft een blauwe,
Maar zelf wil ik een rode

 De blazer =)



De blazers zyn goed te combineren met een wit shirt.
Verder maakt het al snel niet uit wat je eronder doet,
Al zyn bypassende schoenen natuurlijk erg leuk =)


Je kan het natuurlijk zo chique maken als je zelf wilt en combineren met een beetje van de mode van een tijdje terug. Zo zie je de skinny jeans. Die nog altijd graag gedragen worden. Inmiddels zijn trouwens de wijde pijp broeken met hoge taille in. Waar je mij niet in gaat zien dit jaar. Hoogst waarschijnlijk niet! Maar dit is mooi gecombineerd met bruin, =)

 
En hier nog allemaal plaatjes met blazers.
Trouwens de rok die de 2e vrouw draagt is ook in de mode ;) TIP


Het hoort niet bij het onderwerp van de blazer,
Maar wel bij mode en het is natuurlijk wel leuk om de mode te zien veranderen zie hier 1911 tm 2011
Erg leuk om te zien :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten