maandag 30 januari 2012

2012 to do list *Check*

Voor dit jaar had een een behaal lijst.
Eigenlijk was dit voor het hele jaar.
Maar ik heb bijna alles al behaald in de 1ste maand =)

Doelen :

*Blog met meer dan 2000 pagevieuws* CHECK


*10 followers* CHECK


*Een post met meer dan 100 pagevieuws* CHECK


*Een youtube channel met meer dan 5000 vieuwers*



*10 abonees* Still failed.
Op het moment sta ik op 8 abonees.
Dus wil ik jullie vragen om mij te aboneren op youtube.
Hoe meer abonees hoe meer video's ;)
Aboneren kan op.
http://www.youtube.com/user/Channah3000?feature=mhee

Maar omdat ik bijna alles heb behaald wil ik jullie toekomstige plannen vertellen.
Als je meer dan 1000 pagevieuws per maand behaald is het mogelijk om google adsence op je blog te zetten.
Dan is het mogelijk om geld te verdiennen met mijn blog.
En met dat geld wil ik give-aways zelf geven.
Zo hoop ik dat ik steeds meer pagevieuws krijg en meer give-aways kan houden ;)
Dus houdt mijn blog in de gaten!

Xoxo Channah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten