dinsdag 31 januari 2012

Ruimteschip Aarde - Meesters van de sterren

Mijn school (Scala) doet mee aan een wedstrijd.
Je kan live contact met André kuipers winnen.
Zelf kan ik hem denk ik niet via zo'n tv scherm zien maar ik wil natuurlijk wel winnen.
André kuipers is een ruimtevaarder
En zo is mijn mentor (een scheikunde docent) helemaal weg van die gast.
In de klas maakte ik er een grapje over dat hij posters zou ophangen in de school.
Later in diezelfde les viel mijn oogopslag op een blaadje, en ja hoor.
Stem op Meesters van de sterren.
Haha.
We staan momenteel op de 3e plek met 1300 stemmen.
Dus ik zou jullie willen vragen om te stemmen via http://www.ruimteschipaarde.nl/inzending/426/94
Dankjewelll ;)

xoxo Channah

1 opmerking:

  1. Whahaha, heus maak je daar een post over. xd
    Onze school gaat winnen!! Ik heb ook fv gestemd. Jordi heeft voor die andere school gestemd eh, dus waarschijnlijk doen al die jongens dat ook. -_________-

    BeantwoordenVerwijderen