zaterdag 14 januari 2012

Study, study and however

Tumblr_lxr679vxi71r6mwhho1_500_large

School is inmiddels al weer een week begonnen en ik vind het nu al weer vermoeiend.
Lezen voor een boekverslag.
Leren voor een toets.
Huiswerk maken anders strafwerk.
Zondag op tijd naar bed.
Na school doodmoe op de bank ploffen.
En zo bestaat het leven van een student.
Vrije tijd is er bijna niet.
En als je een meisje bent vast nog een tijd voor de kast staan om te kijken wat voor kleding je aandoet.
Make-up.
Is het niet toe much?
Staat het wel?
Van die dingen die dagelijks in een schoolweek voorbij komen.

Dscn4021_large

Soms dan zou ik wel eens alle boeken aan de kan willen smijten!
Ze in de modder gooien.
Tot ze blad voor blad kapot scheuren.
En ik vrije tijd zou kunnen hebben.
Maar helaas zit dat er niet bij.
Pff, het is dat ik het doe voor mijn toekomst.





629107-9-1326058791240_large

xoxo Channah.

Heb jij ook weleens zo'n moment, dat je helemaal gek word van school?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten