zondag 22 januari 2012

Show off that catwalk!

Je hebt vast wel eens van kunst en modellenwerk gehoord.
Meiden of mannen lopen dan op de catwalk of hebben een fotoshoot.
Ik zal jullie eens wat bizarre kledingstukken zien!

Ik vraag me af wat het model kan zien met die balletjes voor zich.
In ieder geval zou ik er niet mee kunnen lopen.

De eerste keer dat ik dit kleding zag vroeg ik me meteen af wat de catwalk haar aandeed.
Ik bedoel maar, je loopt niet dagelijks met een hoop mos op je hoofd. Gelukkig is het namaak.

Ik zag er geen ei in, wat de bedoeling was, maar ik vond het wel erg grappig.

En dan nu het laatste.
Het is niet op een catwalk maar ik moet het gewoon laten zien omdat het ook met gek kleding te maken heeft.
Deze kever, is een schooltas!

Heb jij weleens absurd kleding gezien op de straat of op de catwalk?

xoxo Channah 

3 opmerkingen: