vrijdag 13 januari 2012

Revieuw Pretty Little Liars



Heeii All,

Vandaag ga ik een revieuw geven aan een van mijn verslavingen.
Alweer =)
Maar deze is iets anders

Ik hou eigenlijk helemaal niet van Series.
Maar deze: OMG I LOVE IT

Ik heb net seizoen 1 gekeken dus hier de revieuw:

De serie gaat over 5 meiden die tijdens de zomer op vakantie zijn.
Maar die avond verdwijnt 1 van die meiden genaamd Alison.
Nu een jaar later haar vermissing is ze nog steeds in het nieuws te vinden en proberen Hanna, Spencer, Aria en Emily uit te zoeken wat er aan de hand is.
Maar er zijn wat dingen die geheim gebleven moeten worden, en de politie niet mag weten.
Dit zou best een belangrijk stuk kunnen zijn.
Op weg naar de zoektocht wie de dader zou kunnen zijn worden veel mensen daarvan beschuldigd.

Het leukste moment uit de serie kwam uit het begin.
Aria is in een café waarbij een man naast haar zat
Waar het uiteindelijk bleek te klikken.
Maar de dag daarna kwam ze op school bij engels binnen en bleek het haar nieuwe Engels Docent Mr. Fitz te zijn.

En jij snapt natuurlijk ook, dat dat een moeilijke relatie is =P



Hier zie je helemaal links emily, daarvoor Aria daarnaast Hanna en daar achter Spencer bij de spiegel met een message van -A. Ook ik weet nog niet zeker of -A Voor Alison staat. Maar hoe dan ook, krijgen ze wel steeds messages op steeds weer andere manieren van -A.


En hier zie je Erza met Aria.


Toby is in het begin van de afleveringen een beetje een onduidelijk persoon. Maar op het einde is er een totaal andere kant van hem.

En de belangrijkste in de serie ;P Alison, want zij is natuurlijk verdwenen ;D


Info:

Waar kan ik de afleveringen vinden: (Via internet surfen, als je er echt niet uitkomt zoek ik de site wel op)


Is dit programma in Nederland?: Ik heb het nog niet gezien.
Is het ondertiteld?: Nee
Cijfer voor de serie: 10+

1 opmerking:

  1. Hahaha leuke post =]! Oehoe Mr. Fitz xD! We moeten snel season 2 kijken =D!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen