woensdag 18 januari 2012

Tag ;D


1407302785_5_fn0o_large


Age: 15 jaar, geboren op 29 december 1996.
Best friend: Ik heb wel meer dan 1 best friend. Jullie hebben vast al van ze gehoord: Marit, Nancy en Desiree.
Chore you hate: Mijn kamer opruimen. ik hou ervan om troep te maken, niet om het op teruimen (slechte eigenschap)
Dreamhouse: Een villa in de buurt van het strand. Vooraan een heggetje in een vormpje, met 2 auto's voor de deur. Een Audi A7 en een Quad, ookal is dat niet echt een auto. En ofcourse een zwembad ;P
Essential start of the day: Mijn huiswerk op tijd af hebben, wat niet altijd evengoed lukt.
Favorite colour: Groen =D
Gold or silver: Zilver.
Height: 1.67m , Ik wil 1.70m worden.

Instruments I play: Nou ja, ik kan keyboard spelen, die heb ik dus ook thuis. En een klein beetje gitaar. Nou daar weet ik niet veel meer van. Ik kon het wel. Thuis heb ik ook nog een blokfluit en een mondharmonica.
Job title: Student
Kids: Ik ben er zelf nog één !! Maar ik wil graag 2 jongens ;D Al weet ik nog geen leuke jongens namen. Vind David wel een leuke naam. Als ik een meisje krijg wil ik ze Torgert en River noemen ^^
Life is incompleet without: Love & Familie .
Music that you always listen to: Dance nummers, africaanse nummers, techno, house, disco muziek.
Nickname: Chan, Chantjuuh.
Overnight hospital stays: Nog nooit, maar ik ben weleens in een ziekenhuis geweest.
Phobias or fears:  Geesten verhalen of films. Dat is het enige onderwerp dat als ik er alleen al over praat ik er nachtmerries van kan krijgen. Waarom ik er bang voor ben. Ik ben bang dat ze mijn spullen slopen xD Of naar me zitten te kijken als ik douche of slaap haha!
Quote from a movie: Mean girls, Narnia, Avatar, Ice age xd
Reason to smile: Geen school, zakgeldverhoging, te horen krijgen dat hij je leuk vind, shoppen, iets winnen, iets krijgen, iets geven.
Siblings: 2 zussen. De jongste zus is 17, dat is Rachelle (ook wel bekend als Katy.) En mijn oudere zus is 29, dat is Natascha.
Time you wake up: schooldagen: 7 uur , weekend: ergens na 12 uur :$ .
Underwear: boxershorts, Brah's xD 
Very important date this year: 29 december ofcourse dan word ik 16, Dan mag ik volgens de wet alcohol drinken. xD!
Worst habit: Niet meer zo erg nagelbijten, maar gewoon nagelscheuren, :$
X-ray's you've done: Een x-ray is toch een röntgen foto. Dan heb ik er een van mijn arm, been en tanden gemaakt ;P Die van mijn arm en been wilde de dokter niet geven. Maar mijn gebid wel ;D


Yummy food you make: Pindasaus, die uit de winkel en restaurants zijn er niet mee te vergelijken ;) 
Zoo animal: Kat achtige. Ik vind ze zo mooi!

Iedereen die deze tag wilt mag hem overnemen ;D Stuur het wel in de reactie's dan kan ik de jouwe lezen ;p

1 opmerking: