vrijdag 27 januari 2012

Nail art ;) + Review

Ik ben vaak bezig met Nail-art.
Maar deze nail-art vond ik wat mooier dan dat ik normaal doe,
Dus ik geef hier een tutrial over ;)
Dit is de nail-art geworden :


En dan wil ik jullie natuurlijk vertellen hoe ik dit heb gedaan.
Voor mijn verjaardag kreeg ik van Marit & Desiree een aantal potjes nagelak.
Waarvan 1 serie met 6 nagelakjes bij de action.
Dat is verpakt met een geel, groen, oranje, roze, paars en blauw.
Hiervan heb ik de felgroene nagellak gebruikt. 
Dit zijn de nagellak potjes waar ik het over heb =) 


Review

+ Je koopt in 1 keer heel veel kleuren
+ De kleuren vallen op
+ Het glimt mooi
+ Niet kleverig

- Je moet meerdere lagen van deze nagellak op je nagels smeren
- Doordat het zo vloeibaar is schiet je snel uit

Nadat ik de groene nagellak als basic heb gebruikt maakte ik van de zilvere essence nail art tip painter een frenche pedicure. 


Review:

+ Het heeft een dunne kwast
+ Droogt snel
+ Je kan hem in 1 keer smeren zonder dat hij doorzichtig is.


- Je pakt snel teveel nagellak als hij net nieuw is. 
- Kleverig
- De kwast is te lang gemaakt, er valt vaak een druppel van boven naar beneden en dat kan je alles eraf halen.

En top slot:
De nail-art stickers van MAX,
deze zijn ook gewoon te halen bij de action 


Hierbij heb ik de klavers gebruikt. 

Review:

+ Plakken goed
+ Toont mooi
+ Makkelijk

- Laten snel los
- Breken snel

Nu ik je heb verteld wat de voor en nadelen zijn kan jij aan de slag om dezelfde nagels of geïnspireerde nagels te maken ;) Laat het me weten als ze af zijn.

Ben jij ook helemaal weg van Nail-art?

xoxo Channah



6 opmerkingen:

  1. supermooi! ziet er heel professioneel uit!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey dear,

    Didn't see the translator before, so thanks for pointing that out, now i can read your blog and not only look at the pictures :)

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uit!
    Leuke blog, ik volg je :)
    volg je terug?
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen